Veelgestelde vragen

  • Kan ik een kaartje toevoegen?

Dat is zeker mogelijk. Tijdens het afrekenen staat een veld waarbij u de tekst van het kaartje kwijt kunt.
Hierin kunt u uw boodschap kwijt. De ondernemer schrijft dit op een Zuivelhoeve-kaartje zodat de ontvanger direct weet van wie deze is.

  • Hoe bepaal ik een gewenste leverdag?

Wij bieden u de mogelijkheid om zelf een leverdag te bepalen. Is het bijvoorbeeld iets voor een verjaardag of borrel? Dan kunt u de desbetreffende dag tijdens het afrekenen selecteren.

  • Wat kan ik met een volle spaarkaart?

Over het algemeen geldt er €5 korting voor iedere volle spaarkaart, maar dit kan van winkel tot winkel nog wel eens variëren.
Neem daarom voor de zekerheid contact op met een winkel in de buurt.

  • Leveren jullie naar het buitenland?

Wilt u een bestelling naar het buitenland sturen? In verband met de versheid van onze producten,  versturen wij voor nu alleen onze pakketten naar België (€10.50) en Duitsland (€11.50).

  • Do you deliver internationally?

Do you want to send an order abroad? Due to the freshness of our products, we only send our packages to Belgium (€10.50) and Germany (€11.50).

  • Liefern Sie auch ins Ausland?

Möchten Sie eine Bestellung ins Ausland schicken? Aufgrund der Frische unserer Produkte versenden wir unsere Pakete vorerst nur nach Belgien (10,50 €) und Deutschland (11,50 €).

  • Versturen jullie ook gekoelde producten?

Nee. Helaas hebben wij tot op heden nog geen effectieve manier gevonden om gekoelde producten aan huis te bezorgen waarin onze beloofde kwaliteit tot haar recht komt. Voor nu zijn gekoelde artikelen dus alleen af te halen in de winkel.

  • Hebben jullie altijd alles op voorraad?

Natuurlijk streven wij ernaar om alles zo snel mogelijk te leveren. Gelukkig lukt dit in de meeste gevallen ook. Mocht er iets niet zijn, dan bieden wij altijd een soortgelijk alternatief.
Heeft u een grote bestelling? Neem dan eerst even contact met ons op.

Heeft dit antwoord je niet verder geholpen? Stuur dan een mailtje naar: webshop@zuivelhoeve.nl en wij reageren z.s.m.! Liever direct contact? Neem dan contact op met de desbetreffende winkel.